Itt van ez a dizsi project. Elég sok újat láttam mióta nyita vagyunk, pedig azt hittem, az én életemmel a hátam mögött túl sok meglepetés már nem ér.

Sokszor fordul meg a fejemben, hogy inkább nyitottunk volna könyvtárat, vagy jógatermet, esetleg remeteképzőt. Utóbbit természetesen munkaerőpiacifelzárkóztatásilagegyvödörunióspénzből. OKJ-sat, mi mást!

Dehát, ez van, ezzel kell megküzdenünk.

A múlt pénteken megtudtam, hogy van A Menőségi Faktor.

Annak a legalján helyezkednek el azok, akiket a kutya nem vesz észre, nem pletykálnak róluk, nem jelennek meg a MENŐ rendezvényeken etc... a névtelenek!

A következő lépcsőfok a lúzerek: ők megjelennek itt-ott, ők azok, akik foggal-körömmel hazudnak otthon, hogy csoportosan tanulnak, ehelyett több barát/barátnő konspirációjának segítségével eljutnak egy buliba, ahol aztán a kutya nem foglalkozik velük. Nem azért, mert jelentéktelenek, csupán alul vannak a Menőségi Faktor alapján.

Azután jönnek a királyok. A királyok már erősen szeparáltak, ámde tökéletesen egyformák. Minap pl mondta az egyik biztonsági őr, hogy az egyik kiscsaj beszélni akart a tulajjal, meg fogom ismerni, rózsaszín váll nélküli felsőben van, agyonmaszkolva, magassarkúban. Vesszek meg, ha nem mind abban volt. Ráhagytam, majd megtalál...vagy ha szerencsém van, nem.

A királyok (fiúk) legfőbb ismertető jele a formátlan Nike Air másolat a Zsarnairól, vádliban szűk, seggben bő gatya (pont olyan, amit a tengerjáró-gyárban elszabtak a kínaiak idefele), köldökig érő nyakkivágással ékített virágocskás gyermekpóló a feszülés végett. És a lomisnál megvehető Mercedes, BMW, Audi távirányító formájú, eredeti rendeltetés szerint elemlámpa funkciót betöltő kulcstartó, amin egy Reader's Digest nyeremény slusszkulcs lóg, a kapukulcs és az otthoni hevederzár kulcsa mellett. Ja, gyalog jött, mert úgyis iszik, éshát új a verda. Kopott, retro-partvisra erősen emékeztető szőrköltemény a fejtetőn.

Lányban a borotvált majd újra rajzolt szemöldök, derék alatt 5 cm-re végződő Gugci (Gucci) miniszoknya, csipke csizma, vagy gladiátor szandi, látható helyen Parda (Prada helyett) felirat, a talpán járáskor a Baomao villog az igényesen rajtahagyott mérsékelten vízálló matrica mellett...Ezek a lányok postolják reggel (időjárásjelentés szerint várhatóan szikrázó napsütés egész nap), hogy végre egy szupi nyári nap, jól indul a reggel, irány a Gizike szénégetője szoli...valaki üzi? Természetesen féloldalt hosszú, másik oldalt 3 mm-re nyírt 9 színben pompázó haj.

Egy ugrás, és máris a Legendáknál járunk. Vigyázat, a Legendák már szinte mindenek felett állnak. Átlag családból jönnek, apu németben heggeszt, anyu angolban takarít a szállodában, nagyi neveli, aki örül, hogy él. Esetleg középvezető szülők. Na, rajtuk már előfordul az eredeti márka is hébe-hóba. Ők remek barátságban vannak az Elnökökkel. Róluk később. Szülők autójával érkeznek, 12-en, ebből hat a Splash csomagtartóban utazva. Viszonylag rendezett frizura, fiúknál még előfordul a partvis frizura, lányoknál rendre a Barbie lokni, és barnítókrém narancssárga bőr, mert a nap, a szoli árt. ( A vegyszer nem)

És mindezek tetején állnak az Elnökök. Pénzes család, számolatlanul a gyereknél is (értsd 17-37 között). Cabrio, vagy városi terepjáró, tízezresek pénzcsipesz közt, és az udvartartás: a Legendák.

És hogy ezek hogyan szórakoznak?

Elnökök: minden szar, minden gagyi, nem is érti mit keres itt (nyitástól zárásig). Tequilát iszik, fordítva, mint kellene, mert apu nem ért rá elmondani melyiket citrom-sóval, melyiket narancs-fahéjjal, vagy whiskyt, ámbár nem tudja a különbséget a scotch és a bourbon között, lényeg, hogy jó drága legyen. Különben a zene is szar, neki a verdában is jobb szól...

Legendák: mindent jobban tud, ő bezzeg nem így csinálná, a hely gagyi, nem érti mit keres itt, ja, apropó, mert az Elnökök itt vannak... olcsó whisky kólával, vagy 3*-os Metaxa gyömbérrel, de mindent bele kell dobálni: papír napernyőt, tonna jeget, csillag formájút, koktélkeverőt, narancshéjat, cukrozzuk meg a pohár szélét, színes szívószálból 3-at, egyik világítós, pompomos csilivili koktélpácát, citromot, olajbogyót, és amit meglát. (következőnek bekínáltatom a mosogató szivacsot is) A barátnője kap egy kommersz páleszt, vagy cherryt. Persze a színvonalhoz képest drága, és ő ezt is jobban csinálná...Aztán leül a kanapéra, az ölébe hány, lesöpri, megnézi, megint az ölébe hány, és szépen elalszik. Zárásig...

Királyok: ők tulajdonképpen elvannak maguknak. A lányok a Legendák között vadásznak, ölből-ölbe ülnek egy 2 centes kommersz cherryért. A fiúk a Legenda lányok között próbálnak vadászni, de azok már rég az Elnök srácokra koncentrálnak. Nem aprózzuk szét a vagyont... Jah, és már láttak igazi Mercedes, BMW, Audi kulcsot, és az almás telefon logóján is a megfelelő oldalon van a harapás... Lehetőleg kommerszt isznak, esetleg üdítőt ( áh, tegnap nagyon beálltam, most nem megy), a legnépszerűbb azonban a pohár sör, hab nélkül, kommersz vodka bele, plusz citrom, attól ügyesen szívószálazva be is lehet állni...ha mégsem, akkor cápázás következik: a plton még ott maradt mindenféle maradék egy gyors mozdulattal a nyitás óta szorongatott pohárba öntése, függetlenül attól kinek a pohara volt, és mi van benne. Amikor a koktél kész, megkoronázzák egy (szigorúan fekete) szívószállal.

A lúzer, csak örül, hogy itt van, a barátaival szépen elszórakoznak, isznak egy-egy sört, vagy kommerszt, pár üdítőt, táncolnak, beszélgetnek, kisebbségi érzéssel telve figyelik a Legendákat, áhítattal az Elnököket, majd reggel szépen, csoportosan hazamennek. A fiúk hazakísérik a lányokat, bajuk ne essen.

Szerintem én deviáns vagyok... vagy öreg... vagy hülye...

Caption